Sunday 15 December 2013

Chandni Rat ke haton pe sawari utri hai, By Wasi Shah, Romantic Poetry by Wasi Shah, Wasi shah ghazal, wasi shah shairii


Chandni Rat ke haton pe sawari utri hai
Koi khushbu meri dehleez ke par utri hai

چاندنی رات کے ہاتھوں پہ سواری اُتری ہے
کوئی خوشبو میری دہلیز کے پار اُتری ہے

اس میں کچھ رنگ بھی ہیں خواب بھی مہکار بھی ہے
جھلملاتی ہوئی خواہش بھی ہے انکار بھی ہے

اِسی خوشبو میں کئی درد بھی، افسانے بھی
اِسی خوشبو نے بنائے کئی دیوانے بھی

میرے آنچل پہ اُمیدوں کی قطار اُتری ہے
کوئی خوشبو میری دہلیز کے پار اُتری ہے

اِسی خوشبو سے کسی یاد کے در کھلتے ہیں
میرے پیروں سے جو لپٹے تو سفر کھلتے ہیں

یہی خوشبو جو مجھے گھر سے اُٹھا لائی تھی
اب کسی طور پلٹ کر نہیں جانے دیتی

میری دہلیز بلاتی ہے مجھے لوٹ آئو
یہی خوشبو مجھے واپس نہیںآ نے دیتی

رنج اور درد میں ڈوبی یہ بہار اُتری ہے
کوئی خوشبو میری دہلیز کے پار اُتری ہے

چاندنی رات کے ہاتھوں پہ سوار اُتری ہے
کوئی خوشبو میری دہلیز کے پار اُتری ہے

No comments: