Saturday 19 December 2015

Nazar Or Naseeb Ka Kuch esa Ittefaq Hai Keh Nazar Ko Aksar Wo He Cheez Pasand Ati Hai Jo Naseeb Me Nahi Hoti Or Naseeb Me Likhi Cheez Aksar Nazar Nahi Ati, urdu beautiful lines for life. behtareen alfaaz zindagi ke liye

Beautiful Lines for Your Life


Nazar Or Naseeb Ka Kuch esa Ittefaq Hai Keh
Nazar Ko Aksar Wo He Cheez Pasand Ati Hai


Jo Naseeb Me Nahi Hoti 
Or 
Naseeb Me Likhi Cheez Aksar Nazar Nahi Ati

Chalne Wale dono Pairon Me Kitna Farq Hai
Ek Aagay Ek Piche 

Par Na To Aagay Wale Ko Ghuror Hai 
Or 
Na Piche Wale Ki Toheen
Q Ki Un Hai Pata Hai Keh 
Pal Bhar Me Ye Badalne Wale Hain 
Isko Zindagi Kehte Hai.

Zindagi Me Agar Kuch Khona Pare To
Ye 2 Lines Yaad Rakhna 

"Jo Khoya Hai Uska Ghum Nahi Likin Jo Payaa Hai Wo Kisi Se Kam Nahi 
Jo Nahi Hai Wo Ek Khuwab Hai Jo Hai Wo Lajawab Hai" 


Dua Hai Ke Allah Hamesha Ap Ko Apni Panah Me Rakhe Ameee

No comments: